Mint tudjuk 2001 Szeptemberében repülőgépek csapódtak a Világkereskedelmi Központ (World Trade Center - továbbiakban: WTC) tornyaiba, a Pentagonba, mindemellett pedig súlyos károk keletkeztek a WTC körüli épületekben. Mindez pedig már a rideg múlt, több mint tíz éve.
A mi nap akadtam egy jó dokumentum filmre, amely kifejezetten a történtek szándékosan elhallgatott részeit elemzi. Elképzelhető, hogy az általa felvetett kérdésekre nagy az esély, hogy ebben az évszázadban, vagy talán soha nem is kapunk hivatalos választ. A címe is: Fájdalmas megtévesztés - Painful deceptions magáért beszél.
Kijelenthetjük, hogy 9/11 egy jól megszervezett katonai hadművelet volt. A "Fájdalmas megtévesztés" ennek a hadműveletnek a technikai lebonyolításának bemutatására törekszik, ellenben Michael Moore Fahrenheit 9/11 alkotásával. Moore inkább a háttér érdekek és az arab/ázsiai felek Fehér házzal való különös összefonódását mutatja be. Föltehetjük a kérdést, mit tudunk a történtekről biztosan? Mi az, ami számunkra egyszerű halandóként is kinyitja zsebünkbe a bicskát? Nézzük meg ezeket tényeket, ugyanis a háromezer áldozatnak tartozunk legalább annyival, hogy nem fogadjuk el rögtön a "hivatalos verziót".
Itt rögtön megtekinthető a kérdéses dokumentumfilm:
Amit tudunk: "2001. szeptember 11. reggelén 19 géprabló átvette az irányítást négy, Bostonból, Newarkból és Washingtonból San Franciscoba és Los Angelesbe induló repülőjáraton. 8:46-kor az American Airlines 11-es járata a World Trade Center északi tornyába ütközött, 9:03-kor a United Airlines 175-ös járata csapódott a déli toronyba.
Géprablók egy másik csoportja vezette az American Airlines 77-es járatát a Pentagon épületébe reggel 9:37-kor. A negyedik gép, a United Airlines 93-as járata Pennsylvania államban, Shanksville közelében zuhant le 10:03-kor, miután a gép utasai visszafoglalták a repülőgépet. A támadás eredeti célpontja a Capitolium, vagy a Fehér Ház volt."
Ami szintén tudunk, gyanús, de a hivatalos szervek elfelejtik fontosságukat hangsúlyozni:
- A 3 gépet nem állították meg célba érésük előtt. A rendelkezésre álló harcászati eszközök nagyrésézét Cheney épp nemsokkal 9/11 előtt rendelte hadgyakorlatra. A rendelkezésre álló elfogó, légtérvédő vadászok, amik felszálltak épp az ellenkező irányba indultak, mint amerre az utasszállítók haladtak.
- Mind a Pentagon, mind a WTC helyszínén gyors takarító mukálatokat végeztek az események után. A Pentagonnál egyenesen - fotók bizonyította - öltönyös emberek szedegették a gyanús maradványokat, s egy nagy leponyvázott tárgyat is elszállítottak a centrumból.
PENTAGON:
A Pentagon (Ami egyébként az Amerikai Védelmi Minisztérium székhelye) A 9/11es támadások során itt találkozhatunk a legszembetűnőbb logikai furcsaságokkal.
Elsőként az szúr szemet, hogy a becsapódás az épület üres, felújításra váró részébe történt (ami többek közt direkt esetleges támadásokkal szembeni felvértezésre várt). Továbbá nem láthatóak fotó/videó dokumentumok utasszállító gép becsapódásáról! Későbbi helyszíni felvételek szerint sem csomagok, repülőgép maradványok, holttestek sem láthatóak. A becsapódás helyszíne alapján az érkező repülőgépnek meg kellett kerülnie az épületet, majd egy bonyolult manőverezés által becsapódnia a kívánt szögben. Mindezt a nyakatekert mutatványt egy jólképzett pilótának is nehezére esett volna pont így végigvinnie. Egy jóval képzetlenebb, ideges terroristának pedig még úgyse... aki vélhetően egy az egybe felülről vezette volna a gépet az objektumba.
Az alapvető logika valóbban azt kívánja, hogy egy kisebb gép, vagy egy drón, robotrepülőgép csapódott be a Pentagonba. A WTC-nél látható pusztítás is már önmagában rácáfol a Pentagon-ügyre. Összehasonlíthatatlanul kisebb ugyanis a pusztítás, mint a tornyoknál.
A hadsereg egy bejelentéséből tudható, hogy 2 GlobalHawk tipusú drón, pilótanélküli repülőgépük tűnt el, avagy semmisült meg papíron. Ezek sorsáról részleteket tudunk, az viszont biztos, hogy ezen bejelentés után már senkinek sem hiányoztak a raktárból.
Ezekről a gépekről tudva levő, hogy nehezen érzékeli őket a radar. Ezért a NORAD, azaz saját eszközeikkel szemben előnyük volt. Ezek a gépek képesek pont arra, az alacsony magasságú repülésre amit a Pentagonba csapódó "tárgy" produkált. Elég volt egy "szimpla" rutin nagy sebességű leszállópályás átstartolást beleprogramozni a Globalhawk robotrepülőgépbe - avagy az azt irányító technikus egy már sokadszor betáplált rutin adatokat adott meg - ezúttal azonban a gép nem startolt át semmin, hanem lyukat ütött a betonba.
W.T.C. ÉS A MÁGIKUS 7ES ÉPÜLET:
New Yorkban a repülőgépek által véghezvitt pusztításnak 7 épület látta közvetlenül vagy közvetve kárát.
Az úgynevezett 7es épület jól láthatólag távol van a pusztítás epicentrumától. A Egyesült Államok postahivatala mellett állt. Köztudott volt róla, hogy 3 emeletét különös mód bebiztosították.
A támadások után kisebb tüzeket észleltek a 7esből. A tulajt felhívta a tűzoltóság egy embere, aki tájékoztatta őt, hogy az épület vélhetően menthetetlen. És ha ő neki is megfelel felrobbantják! Mindezt igen, egy tűzoltó mondta! A tűzoltóság nem csak Magyarországon, ha nem a világ más országaiban sem rendelkezik azonnali robbantó mesterek szabad kapacitásával. S ha így is lenne, egy robbantás amúgy sem volna kivitelezhető rögvest.
A robbantó mestereknek, mint ahogy azt manapság számos dokumentum csatornán láthatjuk rendkívül komoly munkájuk van. 1# Ismerniük kell az adott és környező épületek pontos alaprajzát 2# Biztosítaniuk kell az épületet és környékét - s átfésülniük (jelen esetben egy égő épületről van szó(?)) 3# A tölteteket el kell helyezniük (egy füsttel, rossz láthatósági körülmények közti munkaterületen) 4# a robbantást koordinálniuk kell (Mindemellett megfelelő mennyiségű és minőségű biztosított robbanóanyaggal kell rendelkezniük a helyszínen!!!)
Ezen 7es épületről ahogy az előbb írtam is: 47 emeletének 3 emeletét megerősített ablaküveggel látták el. S további intézkedéseket tettek annak érdekében, hogy egy megerősített - kommunikációs bázisként használhassák a jövőben ha szükség van rá vészhelyzetben.
Tudjuk még továbbiakban, hogy ugyanolyan jól biztosított acélépület volt mint a környező tornyok is. Tudjuk, hogy ebbe az épületbe nem repült bele repülőgép! A kívülről látható tüzek nem okozhatták összeomlását. Rejtélyes módon azonban mégis összeomlott. A már idézett robbantási előkészületekre való utalás és a furcsa telefonbeszélgetés elérte célját.
Miért semmisíthették meg? Az, aki kicsit is konstruktívan tud gondolkozni tudhatja, hogy a bizonyítékokat el kell tüntetni. - Tehát lettek volna, és ha igen milyen bizonyítékok ebben az épületben? Vagy (ha feltételezzük, hogy nem egy piciny irodai tűz miatt omlott össze egy acél és beton épület) ennek az épületnek az összeomlását a tragédia súlyosságának fokozására használták fel? Esetleg a terroristák avagy beavatott kormány emberek innét, első sorból koordinálták az "akciót"?
Azt mindenesetre tudjuk, hogy a 7es épületből tökéletes rálátásuk nyílt mindenre. Aki a védett ablakok mögött tartózkodott, még a sok kilométerper órával repülő törmelékektől sem kellett hogy tartson.
MAGUK A TORNYOK:
Végül maguk a tornyok. Megsemmisülésük történelmünknek barbár és elképesztően hihetetlen epizódja. New York jelképei voltak, filmeken még ma is vissza-vissza térő elemek. Akár Amerikai, akár egy távoli Európai ország lakosaként gondolunk ezekre a tornyokra; mindenképp jelentettek és jelentenek valamit. Az elvesztett élet, mindig élet.
Két repülőgép, két toronyba csapódott helyi idő szerint 8:46-kor az American Airlines 11-es járata a World Trade Center északi tornyába ütközött, 9:03-kor a United Airlines 175-ös járata csapódott a déli toronyba. A repülőgépek több emeleten is keresztül száguldottak, a becsapódás szintjein olyan pusztítást vittek végbe, hogy a keletkező légnyomás különbség és rombolás hatására a túloldali üvegtáblák is kirobbantak (itt megjegyzendő hogy a roncsolódott szinteken később csapdába esett túlélők jelentek meg - ami azt feltételezi hogy minimális szinten járható volt, tehát nem szakadtak csak úgy egymásba az épület szintek [Az acél szerkezet kitartott]).
Azonban az épületeknek ez elvileg és gyakorlatilag meg sem kottyant. Az acélszerkezet ki sem lengett. A hivatalos vélemény szerint a becsapódás után keletkező tüzek rongálták meg annyira az épületeket, hogy azok összeomlottak. Habár természetesen szeizmikus mozgásokat érzékelő műszerek feljegyezték a becsapódáskor keletkező rezgést, a gépek becsapódása után azonban minden videón az összeomlásokig az épületek fő tartó elemeit nézve statikai sértetlenségről árulkodnak (nem volt az összeomlást megelőző kilengés, szintek lassankénti egymásba csúszására utaló vizuális - se további szeizmikus jel!).
Mindezt egy vezető tűzoltóknak szánt szakértő magazin egyszerűen sületlen tréfának tartja. Mivel az acélt egyetlen hasonló irodai tűz sem képes annyira meggyengíteni, még ha előtte az épületnek is rongyolnak vele... hogy az lerombolódjék.
Röviden: Volt két repülőgép, 2 felhőkarcoló és egy épület. Ajánlom mindenki figyelmébe Bruce Willis Die Hard 3 című filmjét. Abban egy zseniális robbantással egybekötött rablást mutatnak be. A filmben alapvető figyelemeltereléssel tévesztenek meg mindenkit, majd kihasználják a riadt hangyaboly fejetlenségét és kényük kedvükre tevékenykedhetnek, majd tűnhetnek el saját tempójukban a helyszínről.
Szeptember 11-én azonban nem voltak filmhősök, csak egyedi és valóságos tragédiák, melyek egy szörnyen kiszámított cselekmény láncra voltak felfűzve.
Ha elfogadjuk a legkézenfekvőbb és legszörnyebb hipotézist, mely szerint irányított gépeltérítések, irányított robbantások zajlottak máris értelmet nyer sok minden.
Elfelejtettem megemlíteni, én csak céloztam rá, de a dokumentum film nagy hangsúlyt fektet rá: a szétrepülő törmelék és a keletkező felhő a tornyok és a 7es épületnél is teljes mértékben hasonló az ipari robbantásoknál láthatókhoz.
- A törmelékek is úgy, olyan erővel repültek, ahogy speciálisan előkészített robbantásokkor szokás.
- C4, semtex vagy hasonló robbanótöltetek képesek nagy hőt fejleszteni, ami megolvaszthatja az acélt. S ahogy még napokkal későbbi radar felvételeken is látszik nagy hőmérsékletű törmeléket hagy maga után...
- Továbbá az épületek önmagukba csuklása is megegyezik. Ezek a látható tények. A tűz általi rombolásra viszont logikus magyarázat a már említett acél-olvadási tényező miatt ismételten nem elfogadható.
Amennyiben ilyen mód zajlott a történelem, kijelenthető, hogy több hónapos tervezésű jól koordinált akciót bonyolítottak olyan emberek, akik idővel, ember anyaggal, készpénzzel és kormánykapcsolatokkal rendelkeztek.
Ha mindezt, egy elszigetelt terrorista sejt vitte volna véghez valószínű - még ha a kormányhivatalnokok számításból hagyták is volna őket szabadon garázdálkodni - , hogy a rendelkezésre álló anyagi keretüket (mondjuk 10-20 millió dollárt) máshogy osztják be. Mindez (szomorú elkerülhetetlenül bizarr ilyet állítani, de igaz) pont úgy zajlott ahogy a jobb filmekben: Legnehezebb a robbanó töltetek helyének kiszámítása, elhelyezése és azok összehangolt irányítása, detonálása volt. Ha ezt újból elismétlem... - mert mint gondolkodni szerető ember már párszor átrágtam magam rajta ... ha ezt egy kisebb terrorista sejt vitte volna véghez, akkor biztos nem így csinálták volna. Mert két-három épületbe higgadt vérrel tölteteket elhelyezni lebukásveszélyes. Pont mint a filmekben.
Nagyon könnyen elképzelhetjük, ahogy emberek vagy éjszaka, vagy nappal takarítónak, esetleg villanyszerelőnek beöltözve az épületek álmennyezetében elhelyezik suttyomban a C4-es tölteteket. Munka végeztével átslattyognak a 7es épületbe. Ott jelzik, hogy minden rendben. Ezt közlik a repülőgép eltérítőkkel, akik visszajeleznek. Titkosított, vagy nem titkosított rádión keresztül (akár fény vagy egyéb lézeres jelekkel is) pedig irányíthatják a 8:46-kor az American Airlines 11-es járatának fanatikus pilótáit, akik 8:46-kor becsapódnak az északi toronyba. Nemsokkal később ugyanígy a közeledő a United Airlines 175-ös járatát, mely 9:03-kor csapódott a déli toronyba.
Közben meglehet, hogy ugyanez a brigád kapja a fülest, hogy a United Airlines 93-as járata nem biztos, hogy céljához ér. Ez a gép később Pennsylvania államban, Shanksville közelében zuhant le 10:03-kor. Akármi is volt a céljuk ezzel a géppel már nem tudjuk meg, mert vélhetőleg visszafoglalták az eltérítőktől.
Talán épp ezért indították útnak a kisgépet a Pentagonba, ami 9:37-kor csapódott be.
Itt egy kicsit meg kell állnunk. A hivatalos verzió szerint ugyanis az American Airlines 77-es járatát vezették géprablók a Pentagonba. Azonban ez a járat eltűnt a légiirányítók szeme elől... vélhetőleg mivel földbe csapódott. Meg lehet ezt a gépet sem tudták gond nélkül a szakképzett pilótáktól megkaparintani. S épp ezért úgy dönthettek, hogy inkább földbe vezetik a gépet.
[Megjegyzendő még, hogy a pilóták nem akárkinek nyitnak ajtót. S elég sok szakember anno a katonaságban szolgált, tehát nem mind nyeszlett pipogya fráter, akit egy borotvával meghátrálásra lehet kényszeríteni....]
"2002 szeptemberében Yosri Fouda, Khalid Sheikh Mohammed és Ramzi Binalshibh dokumentumfilm készítők és riporterek azt állították, hogy a negyedik eltérített gép nem a Fehér Ház felé, hanem a Capitolium irányába tartott. Interjújukban azt is megemlítették, hogy az al-Káida kezdetben a World Trade Center helyett atomerőművekbe vezete volna az eltérített gépeket, ám később a New York-i célpontok mellett döntöttek." Érdemes volna egy vizsgálatot lefolytatni, hogy az Alkaida eredeti tervét miért változtatta meg. Milyen benyomás hatására és milyen további személyek segítették a példátlan "akciót".
De azt javaslom mi térjünk vissza a 7es épület biztonságában ücsörgő embereinkre. Akik készülnek elhagyni a helyszínt miután végignézték a tornyok lerombolását.
Vélhetően nem akartak semmilyen nyomot hagyni, s úgy számítottak az épület taktikai lerombolása a legjobb, már csak azért is mert az növeli a terror akciójuk megfélemlítő erejét.
Miután meggyőződtek, hogy eddigi munkájuk illeszkedik az akciótervhez, újra ellenőrizték a tölteteket, kivonultak és csak pár embert hagytak az épület védésére.
Egészen délutánig kivártak, hagyták hogy az okozott tűz eldurvuljon és a történetük hihető legyen. 17:20 és 17:21 kor megnyomták azt a bizonyos piros gombot és a 7es épület is történelemmé vált.
Ettől fogva már csak a maradványok megsürgetett elszállítása, romeltakarítása volt a feladatuk. És természetesen a politikai háttér biztosítása, valamint a közvélemény legegyszerűbb megtévesztése: hagyták, hogy mindenki a repülőgépekkel, a terroristák arcával foglalkozzon. A CNN és más hírügynökségek pedig később örömmel repültek rá a témára, ahogy később témaéhséggel foglalkoztak az Afganisztáni, majd az Iraki akciókkal.
TOVÁBBÁ:
- A támadásokat kivizsgáló bizottság roppant gyors és hiányos munkát végzett.
Azonban tartva még ennek a gyenge munka eredményességétől is; utólag politikai nyomás hatására még tovább szűkítették a bizottság hatókörét - az U.S.A. által a kivizsgálásra fordított összeget többen is, a filmben is keveslik. Nem véletlen tehát, ha felmérések szerint a New York-i szavazók közel 2/3-a kívánta újra éleszteni a vizsgálatokat.
Kubai forgatókönyv:
Talán ezzel kellett volna kezdenem, de így a végére csattanónak se rossz. Ismert, hogy az U.S.A. a hidegháborúban, 1962-ben egy Operation Northwood hadművelet során kidolgozott terv abból állt, hogy megszereznek egy utasszállító repülőgépet. Amit kicserélnek egy távolról irányítható "robotrepülőgépre", s azt lelövik, vagy lelövetik majd pedig Kubát teszik felelőssé a repülőgép elpusztításáért, ezzel ösztönözvén elkerülhetetlen háborúra az amerikai népet. A módszer alapjaiban véve kísértetiesen hasonlít. A hatvanas években azonban nem állt rendelkezésre annyi kamera... és elképzelhető, hogy lesajnálták volna a népek egy óceán felett elpusztult gép jelentőségét. Főleg olyan közel a második világháború szörnyűségeihez, a 21. század hajnalán azonban az olajért és fegyver beruházásokért folytatott háborúk új és erőteljesebb lépéseket kívántak. S mi ezt nagyon jól láthattuk, láthatjuk még most is.
Ahogy az angol mondja: "one amazing coincidence after another".
- Összehangolt, példátlan gépeltérítési forgatókönyvnek lehettünk szemtanúi. Olyannak, amire nem véletlenül ez előtt és azóta sem volt példa. Mindezt a kis összefoglalót saját magam számára írtam elsődlegesen.
(örülök az esetleges olvasóknak, ha valaki másolná az írásom akár 1az1be nem vagyok ellene, de teljes hivatkozást, idézést is írjon, ami jelen oldalra mutat!)
(Saját szerzett információim az említett dokumentumfilmek és az általános wikipedián is feltüntetett, elfogadott adatok. Bárki aki többet kíván megtudni, vagy kevesli a gondolat menetem nézze meg a forrásokat. Az Internet lefogadom akár a 9/11es események UFÓk-al és ősgyíkokkal való összeházasítását is megfogja találni :D).
(Azok, akik titkos műveletekről szeretnének olvasni két szerzőt is ajánlok rögtön, az egyik Richard Marcinko, az ő kommandós regényei jajveszékelve kiáltanak a megfilmesítésért. Azonban olyannyira realisztikusak és ridegek, hogy nem véletlen senki sem ugrott még neki a feladatnak. Másik szerző meglepő mód Hugh Laurie, akinek a Gun Seller című regényét rendkívül profi munkának tartom. S azaz írás is tele van pumpálva jócskán a reális világban előforduló indítékokkal és megtévesztésekkel.)
Valóbban kíváncsi voltam, hogy hány ész érvet találok az Internet egyszerű eszközeivel, mely nem csak hogy elgondolkodtató, ha nem félelmetesen igaznak is tűnik. Remélem a jövőben az írott média és a televízió eljut egy olyan szintre, ahol az igazság által a hírgerjesztés mögé is betud és be akarja vezetni az embereket.
Mindezt a kis számvetést Vujity Tvrtko szavaival zárnám:
"Meggyőződésem, hogy az emberiség hóhéra nem az emberi butaság, nem is az emberi mulasztás, hanem a szándékos aljasság." /Pokoli történetek; és ami az óta történt 58. old
További oldalak, kutatások:
Posta Imre oldala - 9/11
911-tizenket-ev-tavlatabol-az-igazsag-nyomaban
Két kapcsolódó film:
További oldalak, kutatások:
Posta Imre oldala - 9/11
911-tizenket-ev-tavlatabol-az-igazsag-nyomaban
Két kapcsolódó film:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése